تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
ثبت نام دانش آموزان افغان در شبکه آموزشی”شاد

تاپ نیوز | جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز

ثبت نام دانش آموزان افغان در شبکه آموزشی”شاد


مشکل ثبت نام دانش آموزان افغان در شبکه آموزشی”شاد” رفع شد طی پیگیری های جدی از مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج کشور وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و تلاش مسئولان فنی شبکه آموزشی شاد؛

مشکل ورود و ثبت نام دانش آموزان در این سامانه حل شده و اکنون حدود ۴۵۰ هزار دانش آموز افغان نیز می توانند از آموزش آنلاین که توسط این سامانه ارائه می شود استفاده نمایند.

پروسه ورود به این سامانه / اپلیکیشن طی ۳ مرحله از سوی مدیر مدرسه، معلمان و دانش آموزان انجام می شود. ورود به شبکه شاد نیاز به نصب اپلیکیشن ” شاد” دارد که والدین دانش آموزان قبلا باید آنرا نصب کنند.

تعطیلی مدارس در ایران به دلیل شیوع کرونا از ابتدای ماه حوت/ اسفند تاکنون ادامه دارد و وزارت آموزش و پرورش با معرفی این سامانه/ اپلیکیشن سعی دارد تا خلا آموزشی را مرتفع نماید.

هر چند در روزهای گذشته طی تماس های مکرر والدین دانش آموزان مشکلاتی برای ثبت نام دانش آموزان افغان وجود داشت اما اکنون طی هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش، مشکلات بر طرف شده و دانش آموزانی که موفق به ورود و ثبت نام نشده اند می توانند با مدیران و معلمین کلاس های خود برای راهنمایی هایی لازم، تماس بگیرند.

دانش آموزان توسط مدیران مدارس و معلمین کلاس ها در شبکه آموزشی شاد عضو می شوند و به صورت کلاسی گروه بندی خواهند شد. مطابق گفته های وزارت آموزش و پرورش ایران از اول ثور/ اردیبهشت ماه تدریس در مقطع ابتدایی در این شبکه آغاز شده و به مرور سایر مقاطع نیز شروع خواهد شد.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 7 خرداد 1399ساعت 12:01 توسط تاپ نیوز | تعداد بازديد : 80 | |